Megnéztem

Mark Wahlberg nem bánja, ha kiröhögik

2012. június 29. 10:00 - icusb

Időnként komplett idiótába ment át Mark Wahlberg a Ted című film forgatásán, és közben teljesen jól érezte magát. Pár évvel ezelőtt még nem vállalt volna ilyen szerepet, mert a nap 24 órájában a menő csávót alakította– elsősorban saját maga előtt. –

ted-mark-wahlberg.jpg

Azelőtt minden mozdulatomra ügyeltem, és rettegtem, hogy a hátam mögött valaki kiröhög, mondjuk mert nem jól lőttem be a sérómat – meséli Mark, aki a Tedben olyan férfit alakít, akinek legjobb barátja egy megelevenedett plüssmedve. – Ma is egy csomó olyan srác van, amilyen én is voltam. Utcagyerekként kezdik, aztán a zeneiparban folytatják, és abból áll az életük, hogy irtózatosan cool-ok. Szerencsére ki lehet ezt nőni. Most, négygyerekes apaként már magasról teszek arra, ki mit gondol rólam, elég, ha a családom szerint rendben vagyok. Szóval rengeteget hülyültem a forgatáson, mert ez volt a dolgom. Erről szól a színészet, nem?

Tedben Mila Kunis alakítja Mark Wahlberg csinos barátnőjét, akinek már nagyon elege van abból, hogy párja egész nap iszik, füvezik meg káromkodik a mackó társaságában, ahelyett, hogy komolyabb dolgokkal foglakozna: például a házasodással.

Szólj hozzá!
Címkék: mark wahlberg ted

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr904615651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása