Több mint 1,4 millióan kapcsolódtak be a magyar-horvát kézilabdameccs közvetítésébe, és a Magyarország, szeretlek! című műsorra is ennyien voltak kíváncsiak. Az M1 esti Híradóját továbbra is kiemelt figyelem kíséri, a Gasztroangyal pedig saját sávjában ismét megvert mindenkit - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap hétfőn az MTI-vel.
Az M1 hírműsorainak kiemelt figyelmet szenteltek a nézők. A többi közt a rendkívüli időjárási viszonyok miatti hírközléseknek és hírigénynek köszönhetően nőtt a közmédia Híradóira odakapcsolók száma. Az előző héten az M1, az M2 és a Duna Híradók - naponta többször - külön blokkban számoltak be a rendkívüli időjárási és árvízi helyzetről. A közszolgálati adók híradói együttesen naponta a 2,3 millió főt, azaz a teljes népesség 25 százalékát érték el - olvasható az MTVA-nak a Nielsen Közönségmérés adataira hivatkozó közleményében.
Az M1 esti Híradójának heti átlagnézettsége is a múlt héten volt a legmagasabb az idén. A legnézettebb a hétfői adás volt: ekkor 1,3 millióan néztek bele, a tévézők 16,4 százaléka választotta, átlagos nézettsége 832 ezer fő volt, de a szombati kiadás is magas, 765 ezer fős nézettséget ért el.
Múlt vasárnap 858 ezer nézője volt A Magyarország, szeretlek! című szórakoztató programnak, a műsorba azonban több mint 1,4 millióan néztek bele legalább egy percre. A nézettség a felnőtt nézők körében 17,5 százalékos közönségarányt eredményezett, ami 0,2 százalékponttal marad el az RTL Klubon vetített filmnek a vetélkedő idősávjában elért eredményétől, és 4,3 százalékponttal magasabb, mint amit a TV2 ért el ugyanekkor.
Ugyancsak több mint 1,4 millióan voltak kíváncsiak a csütörtök esti Magyarország-Horvátország férfi kézilabda Eb-selejtező mérkőzésre is. A nézettsége 476 ezer fő volt, közönségaránya 9,7 százalék a teljes lakosság, és 13,7 százalék a felnőtt férfi nézők körében.
Piacvezető volt, azaz nézettebb, mint a vele egy időben sugárzott más műsorok, az M1-en a szombati Gasztroangyal. Borbás Marcsi műsora múlt szombati adását 544 ezren választották, az akkor tévézők 15 százaléka - tájékoztatott a közmédia a Nielsen Közönségmérés adatait alapul véve.
A március közepén indult Ridikül című délutáni női talk-show is a múlt héten könyvelhette el eddigi legnézettebb adását: szerdán 336 ezren nézték.