Megnéztem

Daganatot fedeztek fel Szalai Annamária szervezetében

2012. május 19. 11:00 - icusb

Mint kiderült, már másfél éve jár kezelésekre, betegségét azonban nem verte nagy dobra, sőt ő maga is csak amiatt aggódott, hogy hogyan tudja a kezeléseket beilleszteni a mindennapjaiba.

„Tizenkilenc hónapja derült ki, hogy daganatom van. Amikor megtudtam a diagnózist, az első gondolatom talán furcsa módon, a logisztika volt, hogy hogyan illesztem majd be a kezeléseket a napirendembe. Az ember környezete egyébként ilyenkor jobban megijed, mint maga a beteg. Az élet egyik próbatételének fogom fel ezt az állapotot. Van, amikor a szervezetemben felborul a harmónia, most azt kell elérni, hogy teljesen visszaálljon az egészség. Nincs betegségtudatom, szinte ugyanúgy élek, mint korábban. Jól vagyok.” – zárta le a témát Szalai Annamária, aki a Bestnek adott interjújában hosszú távú terveiről is beszélt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr944525516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása