Megnéztem

Mila Kunis szuperhős akar lenni

2012. augusztus 01. 15:00 - icusb

Mila Kunis a minap azt nyilatkozta, hogy egy szuperhősfilm után úgy érezné teljes a karrierje és akár vissza is vonulhatna. 

Mila_Kunis.jpg

„Ha egyszer eljátszottam egy nagyon klassz szuperhőst, befejezem a munkát. Nem egy giccses, hanem egy ízig-vérig vagány csaj bőrébe bújnék. Olyanra gondolok, mint Superman, csak nőbe. És sokkal királyabba.” – nyilatkozta Mila Kunis.

„Az egyik jó barátom, Seth Green éppenséggel a Freshmen című képregényen dolgozik, a főszereplőt pedig rólam mintázta. Amikor a karaktert dolgozta ki, megkérdezte, mit szeretnék, én pedig felsoroltam: nagy melleket, kerek feneket és egy menő köpenyt. Meg is rajzolta, nyaktól felfele kiköpött én vagyok, nyaktól lefele Pamela Anderson.” - tette hozzá viccesen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr874684920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása