Megnéztem

Kosárba vele! #3

2011. május 30. 21:19 - harlow

A minap meglátogattam egy Alexandra könyvesboltot, ilyen helyen persze elsősorban könyveket szoktam venni, de mint minden rendes DVD-gyűjtő mindig átnézem a DVD kínálatot is, hátha ráakadok valami érdekesre. Végül 4 filmet sikerült hazavinni...

Ahhoz már eddig is hozzá voltam szokva, hogy rá lehet bukkanni igazi ritkaságokra, nem egyszer jóval áron alul, de nyugodt szívvel mondhatom, hogy három Jancsó Miklós- és egy Enyedi Ildikó-filmért 795 forint igazán potom pénz. Tulajdonképpen már én szégyelltem magam, hogy csak ennyibe kerülnek, pedig nem nekem kellett volna.

A négy film pedig a következő: Nekem lámpást adott kezembe az Úr Pesten, Utolsó vacsora az Arabs Szürkénél, Anyád! A szúnyogok valamint Tamás és Juli.

Csak a rend kedvéért tehát: 199 forint/DVD!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr102944452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása