Megnéztem

Skyfall (2012)

2012. november 15. 11:07 - VVega

Minden idők egyik legjobb Bond-filmje, a sorozat 50 évének tökéletes összegzése és egyben igazi újjászületés. A karaktereknek mélysége van, emberibbnek tűnnek, mint talán valaha, a Javier Bardem által életre keltett tech-terrorista főellenség pedig évtizedek óta a legnagyobb formátumú. A fényképezés annyira gyönyörű, hogy már csak emiatt is élmény nézni a filmet, az akciójelenetek ütősek, emellett pedig a Skyfall többször is kikacsint a széria rajongóira, miközben úgy nyúl vissza a gyökerekhez, hogy kijelöli Bond jövőbeli útját. A finálé egyszerűségében nagyszerű, a stáblista előtti percekben pedig már szélesen mosolyogtam, mert ha ilyen szintű folytatások várnak ránk, akkor az a franchise új aranykorát jelentheti. Irány a mozi!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr444908065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2012.11.15. 15:28:29

Nagyon jó volt. Nekem külön mókás volt az összes Londonban játszódó jelenet.

Egyik drámasulis csoporttársam meg benne volt az egyik metrós jelenetben statisztaként. Mázlista.

SzuperKiraly 2012.11.15. 18:38:29

Reszkessetek Betorok!!!!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.19. 16:29:58

@Spawn85: tényleg mázlista, látszik is a filmben esetleg?!

Spawn85 2012.11.19. 16:38:08

@doggfather: Ezt nem tudom most hirtelen. Ahhoz újra meg kéne néznem a filmet, és minden metrós jelenetnél őt keresni. :)
Amúgy a vicc az, hogy azt sem tudtam, milyen filmben lesz benne. :) (Ez mondjuk nem annyira meglepő, mert sok statisztás melóhoz nem írják oda, hogy konkrétan melyik filmről van szó.)

Spawn85 2012.11.19. 18:06:27

@doggfather: Ja igen, ő nem tudta. Bocsi, kb. három dolgot gépeltem egyszerre, amikor a hsz-t írtam. :)
süti beállítások módosítása