Megnéztem

Növényi Norbert maffiózó lesz a Die Hard 5-ben

2012. május 10. 09:02 - icusb

Növényi Norbert nem maga jelentkezett, hanem úgy kérték meg, hogy ugyan szerepeljen már a filmben - számol be a Blikk.

Nagyon meglepődtem, amikor megkerestek, de ugyanakkor örültem is a felkérésnek. Voltam ruhapróbán, katonai szerelést és öltönyt is próbáltam. Már 3 hete fel kellett volna venni azokat a jeleneteket, amelyekben szerepelni fogok, de mivel minden nap változik a forgatókönyv, még azt sem tudom, hogy pontosan milyen jeleneteim lesznek, azt meg pláne nem, hogy azokat mikor veszik fel. Nyár végéig tartanak a felvételek, addig egész biztosan kiderül. Augusztus végéig készenlétben állok majd – mesélte Növényi a Blikknek, akinek jól jön az elfoglaltság, hisz a nyári szünetben a sportakadémiájában is kevesebb lesz a tennivalója, hisz a gyerekek vakációzni mennek.

A színészi karrieremet akár meg is lendítheti, hisz az egész világ látni fogja, milyen is egy igazi kigyúrt gengszter – tette hozzá a sportoló, aki korábban már szerepelt nemzetközi produkcióban, 1988-ban Arnold Schwarzeneggerrel a Vörös zsaruban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr314499712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása