Megnéztem

Ne nézz vissza!

2011. szeptember 18. 20:01 - xxxkathrynx

"Ne nézz vissza!" Ez a film is egy olyan, amit szerintem moziba nem nagyon néznének meg az emberek, lehet, hogy még DVD-n sem néznék meg. Embere válogatja! Szeretem Monica Bellucci filmjeit, gondoltam ez sem maradhat ki. Bár a "Visszafordíthatatlan" című filmet semmi pénzért nem nézném meg, esetleg úgy, ha azt a bizonyos 15 percet nem kellene végig néznem. Na de ne tereljük a szót nézzük miről is szól a film:

Egy Párizsban élő családos nő furcsa dolgokat kezd maga körül észlelni, mintha nem is maga lenne. Rájön, hogy 8 éves kora előttről nincsen semmi emléke. Ezért elkezd egy regényt írni azokról az évekről, elkezd kutatni hátha talál valami. Elutazik Szicíliába Úgy érzi, hogy ott utána tud járni a dolgoknak. Nem tudja, hogy megbolondult-e vagy sem. Természetesen nem maradunk le a 8 év körüli visszaemlékezésekről sem.

Hát, igen-igen! A történet érdekesen hangzik, de a film zavaros. Azt sem tudom, hogy milyen kategóriába sorolhatnám! Dráma, thriller, horror, misztikus? Szerintem inkább dráma meg esetleg thriller, de semmiképpen sem horror!

Ez egy nehéz film. Mindenesetre figyelni kell rendesen. Sophie Marceau és Monica Bellucci jól játszanak. A rendezés is jó, női rendező, amiből kevés van. Egy-két filmet láttam, amit nők rendeztek, ahogy észrevettem női rendezők olyan dolgokat is észrevesznek, amit a férfi rendezők bele sem tennének. Lehet, hogy a férfi rendező bele sem rakna x dolgot a filmbe, míg női szemmel az lenne a kulcsmomentum az egész történetben. A produkció eléggé nemzetközire sikeredett: francia, olasz, dán, belga és luxemburgi.

10/7

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr833236697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.09.18. 21:26:46

Nekem nagyon tetszett. Ahogy megjelenítették az "átváltozást" vizuálisan az teljesen megvett, na meg a sztori is tetszett, szeretem a tudathasadt filmeket.

xxxkathrynx 2011.09.18. 23:00:32

@safranyn: Igen az "átváltozás" dolog tetszett. Jó volt a film, de szerintem még egyszer meg kellene néznem :-)
süti beállítások módosítása