Megnéztem

Dallas az RTL Klubon - Lilu egy rodeóverseny miatt maradt le Southfork Ranchről

2012. augusztus 10. 08:00 - icusb

A Ewing-család már a hetvenes évek végén lázban tartotta a világot, most pedig ismét minden Jockeyról, Bobbyról és Samantháról, no meg gyermekeikről szól. Az Egyesült Államokban néhány hete indult újra a Golden Globe- és Emmy-díjas Dallas, az RTL Klubnak köszönhetően azonban hamarosan a magyar rajongók is láthatják a sorozat új részeit. Az RTL Klub műsorvezetője, Lilu viccesen meg is jegyezte, hálás ezért a csatorna menedzsmentjének, ugyanis a mai napig nagy rajongója az Ewingoknak.

dallas lilu jockey.jpg

- Már nem tudom megmondani, hányszor néztem végig a Dallast, annyira szeretem, nagy rajongó vagyok. Annak idején szenvedés volt, hogy hetente csak egy epizód volt a tévében, mert ez a sorozat tipikusan olyan, amelyből minden nap megnéznél legalább egy részt. Ez volt az a film, amelyben mindenki, mindig szép és csinos volt, Pamela és Samantha még mai szemmel nézve is elképesztően jól néz ki. Olyan ruhákat viseltek, amelyeket a kilencvenes években kikerekedett szemmel néztem. Tetszett a sztori, érdekelt a gazdagok világa és kíváncsian vártam Pamela és Bobby könnyfakasztó szerelmének alakulását. Pamela volt a kedvencem, Ray Krebbs viszont nagyon idegesített és a leghálásabb szerep, bármennyire is gonosz figurát kellett alakítania, Jockeyé volt. Néhány éve jártam Dallasban, terveztem, hogy megnézem Southfork Ranchet is, de elkéstünk volna a rodeóversenyről, ezért ez kimaradt az életemből. De nem bánom, mert így legalább megmaradt az illúzió, hogy valóban ott és nem egy díszletházban éltek a szereplők.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr304702185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása