Megnéztem

FILMES TOP 10 #2012

2013. január 02. 20:09 - VVega

Minden arra érdemes filmet nyilvánvalóan nem lehet látni egy adott évből, amiket viszont megnéztem, azok közül ez a tíz volt a kedvencem. A linkekre kattintva bővebben is olvashattok pár alkotásról, amikről nem volt poszt a blogon, azokról pedig írtam egy rövid ajánlást a helyezésüknél.

10.) The Raid: Redemption (r.: Gareth Evans)

9.) Killer Joe (r.: William Friedkin)

Erőszakos, beteg, éjfekete humorú film. Az alakítások remekek és végig izgalmas tud maradni, Friedkin évek óta nem volt ennyire jó formában és még régebben hatott ennyire frissnek.

8.) Headhunters (r.: Morten Tyldum)

7.) The Hobbit: An Unexpected Journey (r.: Peter Jackson)

Jackson visszatérését Középföldére lehúzták a kritikák, azonban sikeres a kasszáknál és a nézők szavazatai alapján is. Nekem nagyon tetszett, a film elképesztően látványos, humoros és képes tartalommal megtölteni a három órás játékidejét. Mozimágia a nagy vásznon, én alig várom 2013 decemberét.

6.) Monsieur Lazhar (r.: Philippe Falardeau)

5.) Cabin in the Woods (r.: Drew Goddard)

4.) The Avengers (r.: Joss Whedon)

3.) Skyfall (r.: Sam Mendes)

2.) The Perks of Being a Wallflower (r.: Stephen Chbosky)

1.) END OF WATCH (r.: David Ayer)

 

Láttam őket, majdnem felkerültek a listára: 21 Jump Street, Beasts of the Southern Wild, Killing Them Softly, ParaNorman, The Grey

Sajnos nem láttam őket, de jó eséllyel felkerülhettek volna a listára: Amour, Argo, Holy Motors, Seven Psychopaths, Wreck-It Ralph

Neked mi tetszett a legjobban tavalyról?

Szólj hozzá!
Címkék: film toplista 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr794992844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása