Minden arra érdemes filmet nyilvánvalóan nem lehet látni egy adott évből, amiket viszont megnéztem, azok közül ez a tíz volt a kedvencem. A linkekre kattintva bővebben is olvashattok pár alkotásról, amikről nem volt poszt a blogon, azokról pedig írtam egy rövid ajánlást a helyezésüknél.
10.) The Raid: Redemption (r.: Gareth Evans)
9.) Killer Joe (r.: William Friedkin)
Erőszakos, beteg, éjfekete humorú film. Az alakítások remekek és végig izgalmas tud maradni, Friedkin évek óta nem volt ennyire jó formában és még régebben hatott ennyire frissnek.
8.) Headhunters (r.: Morten Tyldum)
7.) The Hobbit: An Unexpected Journey (r.: Peter Jackson)
Jackson visszatérését Középföldére lehúzták a kritikák, azonban sikeres a kasszáknál és a nézők szavazatai alapján is. Nekem nagyon tetszett, a film elképesztően látványos, humoros és képes tartalommal megtölteni a három órás játékidejét. Mozimágia a nagy vásznon, én alig várom 2013 decemberét.
6.) Monsieur Lazhar (r.: Philippe Falardeau)
5.) Cabin in the Woods (r.: Drew Goddard)
4.) The Avengers (r.: Joss Whedon)
2.) The Perks of Being a Wallflower (r.: Stephen Chbosky)
1.) END OF WATCH (r.: David Ayer)
Láttam őket, majdnem felkerültek a listára: 21 Jump Street, Beasts of the Southern Wild, Killing Them Softly, ParaNorman, The Grey
Sajnos nem láttam őket, de jó eséllyel felkerülhettek volna a listára: Amour, Argo, Holy Motors, Seven Psychopaths, Wreck-It Ralph
Neked mi tetszett a legjobban tavalyról?