Megnéztem

Dolph Lundgren élete A feláldozhatók 2-ben

2012. szeptember 03. 20:00 - icusb

A magyar mozikban már látható A feláldozhatók 2-be a nyolcvanas évek akciósztárjának magánéletéből is bekerült néhány elem.

Nem titok, hogy Dolph Lundgren vegyészmérnöki végzettséggel rendelkezik, és azért adta fel az MIT-re szóló Fullbright-ösztöndíját, hogy Grace Jones testőre, szerelme, majd végül színész legyen belőle. Nem túl véletlenszerű tehát, hogy A feláldozhatók 2-ben megformált karaktere, Gunnar feladta MIT-n folytatott vegyésztanulmányait, hogy kidobóember legyen egy klubban, majd egy egzotikus barátnőt szedjen fel.

Kinek az ötlete volt, hogy az ön története legyen Gunnaré is?

- Stallone-é. Kikötéseim voltak a forgatókönyvvel kapcsolatban. Nagyon jó volt az első részben játszani - ezért vállaltam a szerepet, és szerintem ezért is tetszett sokaknak. Ugyanakkor a második filmben Gunnar átlagos fazonná vált, aki gránátokat akar dobálni és embereket akar ölni. És ez nem tetszett... Nem akartam megcsinálni a filmet - vissza is adtam a szerepet. Akkor jött oda hozzám Sylvester azzal, hogy kitalálunk valamit. Volt több ötlete, végül ez lett a nyerő.

Beleszólhatott abba, hogy milyen mértékű legyen az egyezés kettejük története közt?

- Minden benne van a filmben. Kidobóember voltam, és ott volt Grace is - Gunnar olyan lányba szeret bele, aki egy diszkóban táncol, és ez olyasmi, mint Grace volt az életemben. Nézze, Sly karriert épített abból, hogy az egész életét megfilmesítette, szóval egy kicsit én is alakíthattam úgy a dolgot. És ráadásul nekem is működik.

Ha ennyi sztárral szerepel együtt az ember egy filmben, nem tart attól, hogy az ő szerepe egészen eljelentéktelenedik?

- Hatalmas súllyal nehezedik ez az ember vállára. A filmkészítők és a forgatókönyvírók közös felelőssége az, hogy mind a tíz színésznek olyan szerepet írjanak, amelyben egyikük sem érzi úgy, hogy keveset van vásznon. Ugyanakkor a közönségnek is meg kell kapnia a maga dózisát Dolph Lundgrenből, Terry Crewsból vagy Stallone-ból. Stallonéból persze mindenki megkapja a maga dózisát!

Mennyiben változtatta meg életét A feláldozhatók?

- Sok szempontból megváltoztatta a dolgokat. Két éve, amikor kijött A feláldozhatók, elváltam, visszaköltöztem Los Angelesbe, megismertem a mostani barátnőmet, aztán ott voltam az Eurovízión, ahol ráadásul a svédek szerettek. A feláldozhatóknak is része volt ebben, mindez egy időben történt. A filmnek tehát komoly szerepe volt életem eseményeinek sorozatában.

Dolph-Lundgren-in-The-Expendables-the-expendables-16005261-1222-817.jpg

Szöveg: Metropol
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr594742626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.04. 10:57:33

rövidke, de érdekes interjú, köszi!
süti beállítások módosítása