Megnéztem

Dallas az RTL Klubon - Mádai Vivien Lucy hajáért és Bobbyért rajongott

2012. augusztus 17. 08:00 - icusb

Mádai Vivien fiatal kora ellenére ismeri és szereti a Dallas című sorozatot, évekkel ezelőtt családi program volt a legújabb részek megtekintése.

mádai vivien dallas.jpg

A nagyrészt a nyolcvanas évek Amerikájában játszódó texasi történet a kilencvenes években a magyar nézőket is meghódította, így egyre nagyobb várakozás előzi meg az új részeket, amelyeket Magyarországon hamarosan az RTL Klub vetít.
- Az egész család összeült péntek esténként, főleg a testvéreimmel együtt voltunk nagyon lelkesek, ezt ráadásul mindig megengedték a szüleink, hogy megnézzük – kezdte Mádai Vivien, a Reflektor magazin műsorvezetője. – Mindig olyan gyönyörű szőke hajat szerettem volna, mint amilyen Lucynek volt, és a legjobban a Bobby-Pamela párost kedveltem. Bobby egyébként is a sorozat leghelyesebb szereplője volt, és mi tagadás, szerintem még most is nagyon jól tartja magát, pedig már 63 éves. Ahogy hallottam, az új részekben a fia is nagyon jóképű, így eggyel több ok, hogy a kedvenc amerikai sorozatom új részeit nézzen majd!
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr774716530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása