Megnéztem

Dallas az RTL Klubon - Véber István izgalmasnak tartotta a Dallas fordulatait

2012. augusztus 09. 08:00 - icusb

Minden olyan elem meg volt a Dallasban, amely egy sikersorozat esetében elengedhetetlen. Nem csoda, hogy az 1978-1991 között az Egyesült Államokban, majd 1990-1997 között Magyarországon is vetített sorozat kultikus szériává nőtte ki magát. Így gondolja Véber István, az RTL Klub meteorológusa, aki évekkel ezelőtt maga sem maradt ki az össznépi Dallas-nézésből.

dallas véber istván.jpg

- Nálunk is családi program volt, hogy megnézzük a Dallas következő részét. Természetesen Jockey-t tartottam a sorozat központi alakjának, ő volt a sava-borsa a történetnek, nélküle szerintem semmit nem ért volna a sztori. Mindig lázban tartották a nézőket a konfliktusok, érdekes volt a cselekmény, érthető, hogy mindenki izgatottan várta a folytatást. Ráadásul ez volt az első olyan nagy volumenű amerikai sorozat, amely eljutott Magyarországra. Természetesen várom a Dallas újraindulását, kíváncsi vagyok, Jockey veszített-e erejéből és megmaradt-e ugyanannak a bajkeverőnek!
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr564702191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása