Nemcsak a szerdai napon teljesített kiemelkedően a Jóban Rosszban, hanem heti viszonylatban is: a teljes lakosság körében a második, a 18-49 évesek körében pedig a harmadik legnépszerűbb műsor lett a héten. Az utóbbi célcsoportban négyszer nyert teljes napot a TV2, így a két országos kereskedelmi csatorna nézettsége fej-fej mellett halad.
A teljes lakosság heti nézettségi toplistáján előkelő helyen szerepelnek a TV2 saját gyártású műsorai: a Jóban Rosszban a második, a Tények a negyedik, a Napló pedig az ötödik legnézettebb műsor lett; de jól teljesített a vasárnap esti Moziverzum film, az Indiana Jones trilógia első része is, mely a hatodik helyre került.
A 18-49 éves célcsoport dobogóján két TV2-es műsor is szerepel: a második helyezett Indiana Jones után, a harmadik helyre került a Jóban Rosszban szerdai epizódja.
Hétfőn és pénteken mind a teljes lakosság, mind a 18-49 évesek körében nyerte a teljes napot és a főműsoridőt is a csatorna, emellett az utóbb említett célcsoportban szerdán is tarolt mindkét idősávban. A kereskedelmileg kiemelten fontosnak számító ötven év alatti felnőtt tévénézők körében, teljes napon ráadásul négyszer nyert a TV2.
Ezeknek az eredményeknek köszönhetően az elmúlt héten minimális szintre, 0,6 százalékpontra csökkent a különbség a két országos kereskedelmi csatorna között.
Forrás: AGB Nielsen/TV2 kutatás