Megnéztem

Gubík Ági szerint nagy dolog a Hacktionben szerepelni

2012. május 13. 12:00 - icusb

Gubík Ági felelőtlen döntésével veszélybe sodorta kolléganőjét, sőt, Czapkó Antal halálát okozta. Persze csak a Hacktion világában, ahol a színésznő által megformált mindenre elszánt és határozott Gréta, meg is kapta büntetését: az osztag eddig háttérbe húzódó, rejtélyes Főnöke személyesen jelent meg, hogy lefokozza. A forgatás sok régi emléket hozott elő, hiszen a színésznőnek a való életben is többször újra kellett kezdenie karrierjét.

Gubík Ági karaktere, Gréta, egészen mostanáig megfontolt és felelősségteljes döntéseket hozott, ám eddigi szakmai sikereit felülírta, hogy halálos kimenetelű túszdrámába keverte beosztottjait. A Czapkó Antal által megformált Alfa és a kalandvágyó matematikus, Maya (Tóth Eszter) bevetése a bosszúszomjas sorozatgyilkos ellen végzetesnek bizonyult, és a kommandós halálával ért véget.

Az IVO munkáját eddig a háttérből irányító rejtélyes Főnök (Gáspár Sándor) a sorozat indulása óta most először mutatta meg magát: leváltotta Grétát, helyére pedig az Andrást megformáló Hujber Ferencet nevezte ki. Gubík Ági karakterének így nemcsak a lelkifurdalással, hanem az újrakezdéssel is meg kell küzdenie. Ez utóbbi a színésznő számára egyáltalán nem ismeretlen helyzet.

"Teljes újrakezdést jelentett, amikor Magyarországra költöztem. Szerencsére a főiskolán fokozatosan haladtam előre, és folyamatosan fejlődtem, ahogy egyre több szerepet kaptam. Már az elejétől kezdve filmeztünk is, és akármilyen bénának éreztem magam, ha tudattalanul is, de mindig jól sikerültek a felvételek” - emlékezett vissza Gubík Ági. – „Később persze már színtársulatokba kellett bedolgoznom magam, ami szintén egy teljes újrakezdés volt: új színészként nem mondhattam a rendezőnek, amikor mellékszerepet bízott rám, hogy már főszerepeket is eljátszottam. Végül a sok munka meghozta a gyümölcsét, így most már részt vehetek egy olyan sorozat készítésében is, mint amilyen a Hacktion."

A tragikus veszteség után a hackerek csapata újult erővel veti magát a nyomozásba: bosszút akarnak állni Alfáért, miközben meg kell menteniük Mayát, akinek továbbra is egy hajszálon múlik az élete.

Sikerül kiszabadítani a hebrencs matematikust, vagy újabb áldozatot követel a kiberháború? Kiderül a Hacktion következő részeiből.

Red Lemon Media

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr314505288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása