Megnéztem

Verhetetlen célcsoportjában az Én is szép vagyok

2012. május 05. 12:28 - icusb

Indulása óta nem akadt legyőzőre a 18-29 éves nők körében a TV2-n szerda esténként látható Én is szép vagyok című műsor. A női nézők számára két újabb tematikus műsort indított múlt héten a TV2, Nagytakarítás és Egészségmánia címmel.

Töretlen népszerűségnek örvend a TV2 Én is szép vagyok című műsora elsődleges célcsoportja, a női tévénézők körében. A március végén debütált műsor, melyben a házigazda, Lakatos Márk minden epizódban tetőtől-talpig átváltoztat egy vállalkozó kedvű hölgyet, a 18-49 éves női célcsoportban átlagosan 20% körül teljesít, míg a másik kereskedelmi csatornán vele szemben futó műsorok átlagosan csupán 15% körüli eredményt érnek el. (SHR%)

A 18-39 éves nők körében még ennél is sikeresebb az Én is szép vagyok: az eddigi részek átlagos közönségaránya közel 22% lett, a 18-29 éves női tévénézők körében pedig majdnem elérte a 26%-ot is.

A TV2 múlt héten tovább bővítette elsősorban nőket célzó műsorkínálatát: a Nagytakarítás, melyben Gombos Edina és Szabó Csilla olyan lakásokat varázsol újjá, ahol a kosz és a rendetlenség elképesztő méreteket ölt, szombatonként látható a Tények előtt, az egészséges életmóddal foglalkozó Egészségmánia pedig vasárnap délelőttönként jelentkezik új részekkel a TV2-n.

Forrás: AGB Nielsen/TV2 kutatás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr64489796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása