Megnéztem

Hugo / A leleményes Hugo (2011)

2012. november 19. 12:21 - VVega

A leleményes Hugo az idei Oscar-gála második legsikeresebb filmje volt, a fontosabb díjakat elvivő A némafilmeshez hasonlóan öt szobrot bezsebelve. Most, hogy már mindkettőt láttam kijelenthetem, hogy idén nagyon nosztalgikus hangulatban voltak az akadémia tagjai, hiszen mindkét alkotás a mozi hőskorába visz vissza minket. A Hugo tulajdonképpen a filmtörténet egyik legnagyobb alakja, Georges Méliés előtti tisztelgés, minden kockáról süt, hogy Scorsese maga is filmrajongó. Eközben persze egy nagyon szerethető, nem szájbarágósan tanulságot közvetítő családi film is nagyszerű szereplőgárdával, ahonnan Ben Kingsley és Sasha Baron Cohen alakítása külön kiemelkedik. A két említett film közül szerintem ezé lesz a maradandóbb, tartósabb siker, ne hagyjátok ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr664907684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása