Megnéztem

The Avengers / Bosszúállók (2012)

2012. november 21. 09:21 - VVega

Ez az amire mindannyian vártunk mióta a Marvel elkezdte egy egységes univerzumban filmvászonra küldeni hőseit. Joss Whedon megcsinálta, filmje minden elemében fel tudott nőni a projekt bejelentése óta óriási hype-hoz: a Bosszúállók maga a csúcsra járatott popcornmozi, két és fél órányi tömény szórakozás, mely egyre csak emeli a tétet és az utolsó 40 percben olyan zúzással zárul, ami maximum a Mátrix vagy a Király visszatér legnagyobb pillanataihoz mérhető. Attól tartottam a legjobban, hogy majd nem jut elég idő mindenkire és túlzsúfolt vagy aránytalan lesz a film, itt viszont mindenkinek pontosan megvan a helye és szerepe. Vasember és a Hulk ugyan kiemelkedik szerintem, de a többiek is bőven kaptak poénokat és kiveszik a részüket az akcióból is. Többet nevettem a filmen, mint egy jó vígjátékon, a karakterfejlődés hibátlan, Loki tökéletes főgonosz, a látvány pedig tényleg mindent visz, hatalmas élmény.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr904908091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.11.23. 07:17:49

Nem Loki volt a főgonosz, ő inkább csak egy mellékfőgonosz. Ha lesz következő rész, akkor szerintem fény derül erre is, igaz már volt utalás a film végén erre. De ettől még nekem is tetszett.

Együtt tényleg jók, önmagukban viszont nem lettek a kedvenceim. A saját filmjeiket nem annyira csípem.
süti beállítások módosítása