Megnéztem

Joss Whedon is akart egy Batman-filmet

2012. május 06. 10:27 - icusb

Joss Whedon a Bosszúállók alkotója egy interjú során elmondta, hogy még a Christopher Nolan-féle Batman-filmek előtt neki is megfordult a fejében, hogy Batman-filmet készítsen. Hogy a dologból végül nem lett semmi, az elsősorban a Warner "hibája", persze ne bánkódjunk, hiszen a Christopher Nolan-féle Batman mozi valóban egy legendát alkotott meg. Whedon pedig beleölhette minden tehetségét a Bosszúállókba.

Joss Whedon az interjú során egy jelenetet vázolt fel, amelyben a tini Bruce Wayne egy bajban lévő lány megmentésére siet. Az eset éppen egy ugyanolyan sikátorban történik meg, amelyben a szüleit is megölték.

"És látjuk ezt a 12 éves fiúcskát, és tudjuk, hogy még a szart is ki fogják belőle verni. Ekkor vágunk a Wayne-birtokra, ahol Alfred már ijedten fut, mert valami szörnyűség történt. Megtalálja Bruce-t, aki teljesen jól van, s azt mondja: "Megállítottam őket, képes vagyok rá." Ez volt az a pillanat, amikor rájön, hogy ő is tud valamit tenni. Ekkor jelenik meg előtte az a cél, hogy ne csak sajnáltassa magát szülei halála miatt, hanem tegyen is valamit" - mesélte Whedon.

Whedon ötletére a Warner már nem indult be, ráadásul nem ez volt aznap az egyetlen rossz dolog:

"Az igazgató úgy nézett rám, mintha egy számokból összerakott Smith ügynök lennék. Egyáltalán nem látott engem. Visszaautóztam a melóba, s végig az járt a fejemben: "Miért csináltam ezt? Miért fektettem ennyi energiát ebbe a Batman-sztoriba? Mennyi bizonyíték kell még, hogy belássam, a Gépezetet nem érdekli az elképzelésem?" És amikor visszaértem a melóba, várt egy hívás azzal a hírrel, hogy vége lett a Firefly-nak, erre pedig én: "Na ne vicceljetek már, költői kérdés volt, nem egy tényleges kérés!"

cinestar, huffingtonpost

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megneztem.blog.hu/api/trackback/id/tr314491110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása